Word jij onze nieuwe smaakmaker?

Word jij onze nieuwe smaakmaker?

Wie wij zijn

Arla Foods, al meer dan 100 jaar een smaakmaker in de zuivelindustrie. Het begon in 1881 toen een groep melkveehouders in Denemarken de krachten bundelden om hun melk te verwerken en op de markt te brengen. Nu zijn we een internationale zuivelcoöperatie in eigendom van 8.500 melkveehouders. Arla Foods is actief in meer dan 120 landen en heeft wereldwijd meer dan 21.000 collega's. In Nederland werken ruim 300 collega's in de fabriek in Nijkerk en ruim 100 op het gloednieuwe kantoor in Utrecht samen aan de toekomst van zuivel. We willen zoveel mogelijk mensen over de hele wereld gezonde en duurzame zuivelproducten bieden en de overgang naar duurzame melkveehouderij en -productie leiden.

Meer weten over Arla? Klik dan hier

Cultuur

De cultuur van Arla Foods is gebaseerd op de Scandinavische roots van het bedrijf. Het wordt gekenmerkt door openheid, informele interactie en een no-nonsense mentaliteit. Hierbij speelt hiërarchie geen grote rol en is iedereen benaderbaar. We hechten ook veel waarde aan persoonlijke aandacht voor elke collega, omdat we geloven dat dit zowel jou als de organisatie verder helpt. Ondernemerschap en ambitie vormen de basis binnen onze teams en we denken goed na over wat we doen.

Onze cultuur bestaat uit drie componenten: Good Growth DNA, Good Values, Good Leadership. Deze componenten geven richting aan ons bedrijf en wanneer ze samenkomen, vormen ze onze ware kracht - onze mensen. 

Good growth DNA
Good values
Good leadership

Arla smaakmakers aan het woord

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

We zijn ons ervan bewust dat we een belangrijke rol spelen in de samenleving. Dit betekent dat we onze fundamentele waarden niet alleen moeten uitdragen naar onze werknemers en boeren, maar ook naar onze klanten, consumenten en andere relevante stakeholders.

We voeren onze activiteiten op een duurzame en verantwoorde manier uit. Niet alleen om de reputatie en winstgevendheid van Arla te waarborgen, maar vooral om zorg te dragen voor mensen en verantwoorde groei te realiseren. We zorgen zo voor een duurzame en veerkrachtige wereld voor de komende generaties. Meer weten?

Als coöperatie die in eigendom is van boeren, maken we het makkelijker voor mensen om gezond te leven met goed voedsel, met respect voor onze planeet en alles wat erop leeft.

Lead
Sense
Create

Waarden

Bovenstaande drie waarden definiëren ons in alles wat we doen en zeggen. Daarmee hebben wij ze geïntegreerd in ons dagelijks werk, maar ook in onze missie, visie en strategie. Zo streven wij naar het maximale potentieel. 

Daarnaast hebben we diversiteit en inclusie hoog in het vaandel staan. Jaarlijks stellen we doelen op om het thema ''Be Yourself" te versterken. Daarnaast organiseren we activiteiten rondom dit thema. We vinden het cruciaal dat iedereen zichzelf kan zijn en zien grote voordelen in diverse en inclusieve werkgomgeving.

Waarden

GROWTH DNA

Good Growth beschrijft wie we zijn en hoe we de toekomst van zuivel creëren. Het gaat om een gezonde, natuurlijke, verantwoordelijke en coöperatieve groei. 

Binnen Arla Foods NL groeien we niet alleen in omvang maar ook in onze performance. Zo zijn we dit jaar Nr. 1 geworden in Ecom en in Dairy met onze bekende merken.

Naast groei op global en lokaal niveau, vinden we het ook belangrijk dat onze medewerkers zich kunnen ontwikkelen. We begeleiden hen en bieden de mogelijkheid om (door) te groeien naar de gebieden die zij interessant vinden.

GROWTH DNA

Kantoor

Het commerciële kantoor van Arla Foods NL bevindt zich in het Central Park gebouw in Utrecht. Dit gebouw past bij Arla's visie op duurzaamheid en innovatie. Central Park is uitgerust met zonnepanelen, heeft energielabel A++++ en maakt gebruik van energiebesparende (klimaat)installaties. Bovendien is het gebouw gelegen naast station Utrecht Centraal. Zo is het goed bereikbaar en kunnen collega's en bezoekers op een duurzame manier naar ons kantoor komen.

Kantoor

WERKEN BIJ ARLA FOODS COMMERCIE NEDERLAND

Geïnteresseerd in Supply Chain vacatures? Klik hier